Pravidelní čtenáři ♥

úterý 25. srpna 2015

Favotiti a propadáci: Červenec & Srpen 2015 ♥

Tak pomalu,ale jistě končí měsíc srpen a s ním i prázdniny :( .Jediná pozitiva je to,že na konci měsíce bude vždy nálož pravidelných článků :).
Tak se vrhnem na favority.
FAVORITI ZA ČERVENEC A SRPEN 2015:
1. Odlakovací houbička Ebelin cca 60-70Kč
Není to sice úplně levné,ale nehty jsou odlakované rychle a pohodlně. Dobře si poradí i se třpytkami.

2.Lak na nehty Rita Ora Rimmel London 60Kč
V Dm ho sice měli za 45,- ale to je jedno. Má perfektní výdrž. Barva je kouzelně modře modrá (logika :D). Odstín je číslo 880 port a loo blue

3.Balzám Rimmel London cca 60Kč
V tetě v akci za 30Kč,normálně asi 60Kč. Perfektní hydratace,nebarví,ale za to úžasně voní :)

Moc se omlouvám az to,že obrázek je otočený :(
4.Balzám Labello jahoda 40Kč
Krásně voní,rty přirozeně zbarví a krásně hydratuje ♥ je to můj nejoblíbenější balzámk ♥

5.Štětec na tvářenku Essence cca 70-85Kč
Byl perfektní. Vše se s ním krásně rozetřelo. Do té doby než jsem ho umyla. Je hrozně hrubý a asi si koupím nový :( Štěteček velmi doporučuji,ale radím-nemyjte ho!
 6. Krém na ruce Cannabiss-58Kč
Rychle se vstřebá a úžasně hydratuje. Je to můj neoblíbenější krém,používám ho na ruce i 3x denně a moc mi pomáhá. Velmi doporučuji.



7. Sprchový gel Aroma Ritual Belgická čokoláda,Dermacol-60Kč,v akci 40,-
Voní tak úžasně,že mám kolikrát chuť ho sníst. Sprchování s ním je božský zážitek. :D Určitě alspoň v drogérii očuchejte ;)
V akci za těch 40Kč to rozhodně stojí a já si vždy koupím zásobu :)

8.Balea krém na ruce Liči&růže,50Kč
Balea slaví 20 let a i od ní tu mám svého favorita. Přijde mi,že trvá délé než zaschne (například od předešlích limitek),ale i tak je super :). Kdo hledá krém,který mám jednoduchou aplikaci a rychle se vstřebá a moc nestojí,doporučuji juknout se po Balee :)
Omlouvám se,že je řten obrázek otočený,ale nějak mi blbne pc a nechce se přehodit tak,jak má být :P
To víte,nikdo není dokonalý ;) není ani jeden :)

9. Voňavka Miss Sporty-99Kč
 Její vůňě je lehká a romantická. Už je úplně na dně,takže si budu muset koupit novou ;)

10. Voděodolný gel na řasy,Essence,60Kč
Byla to limitovaná edice z minulých prázdnin,takže to znamená,že už se nedá sehnat,což mi je líto,protože určitě brzy dojde :( . Z každé řasenky udělá voděodolnou a řasenka se ve vodě opravdu nerozmaže. Sice kolikrát ''Tajuplně'' zmizí,ale lepší,aby ta řasenka postupně zmizela,než aby se rozpustila,ne? :)
To,vypadající jako řasenka je ten gel,zapomněla jsem ho vyfotit,za to se omlouvám.

11.Řasenka Lash Millionare Miss Sporty,90Kč
Dělá krásné dlouhé řasy,dodá i objem a řasy neslepuje a pokud ano,tak opravdu minimálně. Je to moje nejoblíbenější řasenka.
12. Řasenka Oriflame,?Kč
Nevím jestli se ještě vyrábí,jediné co vím je,že dělá perfektně dlouhé řasy. Jestli ji někdo máte,tak určitě napište do komentu :).


A propadák tu mám zatím jenom jeden...
PROPADÁKY:
1. Lak Essie
Pořádně mě zklamal. Na nehtu dělá díry a čáry. Jedna blogerka také dělala recenzi na tento lak a má stejný problém jako já. Hodně špatný je hlavně ten štěteček,barva sama o sobě je hezká,ale opravdu díry a čáry na nehteh nejsou hezký efekt. 

Tak,to by byl celý článek. Doufám,že se Vám líbil a ahoj!!


Vaše
           Radka Úžasňáková ♥

5 komentářů:

  1. Super článek :-) hodně mě překvapil lak Essie jako propadák, chtěla jsem si ho taky sehnat,ale pokud není nic moc asi to přehodnotím, ale alespoň tolik neutratím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, víš co,někteří ho chválí a někteří ne. Mě osobně vůbec nezaujal štěteček, opravdu dělá na nehteh díry a není to pěkné. Myslím si, že za ty prachy seženeš i mnohem lepší laky ;)

      Vymazat
  2. Ten sprchový gel od Dermacolu mám taky a souhlasím, je úžasnej. Kde jsi koupila ten balzám na ruce od Bione (ten Cannabiss) ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já ho kupuji u nás v zapadlé drogérii. Zkus se podívat, pokud taky máte ve městě nějak méně známou, v takových jsou opravdu poklady ;)

      Vymazat
    2. podívej se sem: http://www.bionecosmetics.cz/kde-nas-koupite
      tam je seznam měst a prodejen v tom městě ;)

      Vymazat

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥