Pravidelní čtenáři ♥

středa 19. srpna 2015

Recenze: Laky Miss Sporty

Zdravím všechny!
Tento článek tu již jednou byl,jenže se nezobrazovaly obrázky,takže ho dávám tady znovu a doufám,že již bude vše v pořádku :)

Cenově dostupné a i celkem slušné kvality. Koupíte je za dobrý peníz (mezi 30-50Kč) a v každé drogérii. (téměř). Ty s bílými vršky jsou opravdu quickdry. Schnou super-ultra rychle!! Musíte sice dát alspoň 2 vsrty,ale to schnutí za to stojí. Odstíny jsou nádherné. Jejich výdrž ovšem zas tak skvělá není. Vydrží tak 4-5 dnů s drobnými otěrkami a poté již doporučuji lak nový. I když,záleží taky na tom,jaký odstín máte. Některé tmavší vydrží dobře,hůř jsou na tom světlé. Tak to je ovšem všude (aspoň dle mě). Ve výdrži jsou zase lepší ty s černými vršky-Lasting color. Jak píšou na víčku,dobře drží. 10dní asi nevydrží,ale ten týden ano. Odstíny jsou též úchvatné. Nevím,co již dodat. Snad jen to,že pokud sháníte levný a dobrý lak,sáhněte po Miss Sporty. :) ♥


                                           Krásná meruňková
úžasná ''Bárbí'' barvička :)
 Má nejoblíbenější barvička z celé kolekce lastin Color ♥ Za 40Kč (v akci 30) super koupě.
 Nádherná červená. Za tento lak to opravdu nejsou vyhozené peníze :)
 Jemná,elegantní hnědá. Koupila jsem ji v tetě v akci 1+1 zdarma (za normální cenu jednoho laku 40Kč jsem měla dva).
 Tyrkysová barvička z dnes již bohužel nesehnatelné kolekce Quicdry.
 Z toho,že se již tyto laky nevyrábí jsem moc smutná. Nová kolekce má sice odstíny podobné,ale již v ní spoustu bývalích odstínů není :(
 Oranžová,kterou mám na  fotce na nehteh.
 Taky jeden z mých favoritů-krásná zelená.
 A jeden lak z kolekce Metal flip u mne samozřejmně nesmí chybět :). Chtěla bych i další odstíny,jenže nevím,jestli se ještě furt vyrábí.




Tak,to byl celý článek. Budu ráda,když zanecháte koment :) Fotky jsou moje.

Vaše
       Radka Úžasňáková :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥