Pravidelní čtenáři ♥

čtvrtek 27. srpna 2015

Vypotřebováno! Červenec & Srpen 2015

Ahoj! Tak je tu další článek a tentokrát to jsou vypotřebované produkty. Ještě než začneme,tak bych opět ráda podotkla,že některé obrázky jsou otočené a není to chyba má,nýbrž počítače,který je nechce uložit. Opět se moc omlouvám a hned, jak bude mít můj brácha čas,tak mi s tím určo pomůže ;)  Tak jdeme na to ;)


A jako první tu mám vypotřebovaný deodorant od Adidasu,který stojí asi 60-70Kč. Vůňě ušla,i když já mám radši ten modrý. Výdrž sice nic moc,ale tak byla jsem s ním docela spokojená.
Pak tu mám i pleťovou vodu od Cienu,kterou jste už mohli vidět v nákupech za Červenec & Srpen 2015,takže se tu o ní nebudu rozepisovat.

Dál mi došel i tuhý  deodorant Nivea o kterém jsem též psala v nákupech za Červenec & Srpen 2015.
Dál mi došel sprcháč,který jsem našla v koupelně,ještě z mých dětských let a protože byl ještě asi z poloviny plný,řekla jsem si,že ho dopotřebuju. :) Pokud máte mladší sestru,tak super dárek :) Gel je třpytivý,takže pro malé holčičky perfektní  dárek.

Došla mi i voňavka od Miss Sporty,kterou jsem koupila za 110Kč. Ta se stala Favoritem za Červenec & Srpen 2015 a dočtete se o ní zde.


Dál mi došel i odlakovač a odlakovací tamponky od Ebelinu. O těchto produktech se dočtete zde.


A poslední věc,kterou jsem vypotřebovala,bylo toto balení odličovacích tamponků od Basic (albert). Já osobně jsem s nimi spokojena a nepotřebuji značkové. Práci odvedou dobře,nerozdělují se,a za pár korun super ♥


Tak a to byli všechny vypotřebované produkty,já doufám,že se Vám článek líbil a ahoj!

Vaše
                        Radka Úžasňáková ♥






Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥