Pravidelní čtenáři ♥

středa 14. října 2015

Ask #1

Ahoj všichni!
Dnešní článek bude trošku netradiční-ask. Vaše otázky mi pište buď na můj ask (zde ) a před otázku napište #ask a pak vaši otázku,nebo na moji fb stránku (zde ). Já tam vždy napíšu, když budu chtít udělat ask a pod příspěvek budete moct psát své otázky ♥. Tak,jdeme na to! ;)

A nejvíc otázek mám od Marťuly a od Kiki, tak je tímto moc zdravím a děkuji za otázky :) ♥

1.Jaký je tvůj neoblíbenější kosmetický produkt?
 Mojí velkou vášní jsou laky na nehty a rtěnky ♥ Mezi nimi se opravdu nedá rozhodnout :)


2.Kde si koupila ten Červený lůj na rty?
 Dotaz se ptá na lůj, o kterém si můžeš přečíst zde 
Koupila jsem ho v drogerii navrátil (prima) a stál 16Kč :)


3.Tvůj nejoblíbenější balzám na rty??
 V momentální době ujíždím na Labello lip butter ♥ mám malinový..bude v oblíbencích a nákupech ;)


4.Tvoje nejoblíbenější youtuberka?
 Hodně ráda se dívám na Lou z Get the louk a na Péťu Lovely hair :) Ráda se ovšem i podívám na Míru z miras life a na Life with Sandra . Zanedbaná ovšem nebude ani evzuu 

 
5.Tvoje nej. kosmetická značka?
 Jůj, tak to u jedné značky nezůstaneme. Každá značka je dobrá v různých odvětvích. Když to ale vezmu obecně,tak mám hodně ráda Rimmel London a nejvíce je u mě zastoupená Essence :)


6.Kdo je tvá BFF?
 Tak to je kamarádka Lenča, se kterou se známe 8 let od školky a od té doby jsme nejlepší kamarádky :)


7.Jak chceš v dospělosti pracovat? (Povolání)
 Učitelka,herečka a nebo i klidně obyčejná prodavačka :) Uvidíme, jak se ještě situace vyvine :)


8.Jak nejraději trávíš čas?
 Hrou na klavír, divadelní kroužek a samozřejmně blogování a testování kosmetiky,líčení a nakupování ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥