Pravidelní čtenáři ♥

úterý 20. října 2015

Recenze-Essence Longlasting eye pencil

Ahoj všichni!

Opět je tu po delší době článek. Tentokrát to bude recenze na dobré a levné tužky od essence, se kterými jsem více než spokojena ☺





Tužky stojí 45Kč, což je cena opravdu více než výhodná, protože opravdu jsou dlouhotrvající,krásně pigmentované a řekla bych, i trochu krémové.

Tužka se normálně vysouvá.


Aplikace je příjemná a rychlá  ☺

Já mám odstíny 2- 05C'est la vie, což je nádherná jemná stříbrná barvička...


A 17 Tu-tu touquoise (popravdě by mě zajímalo, kdo vymyslel tak složitý názvy)

Pigmentace je nádherná ♥

Obal je taky krásný a moc se mi líbí e na víčku :)



Celkově musím říct, že jsem s těmito tužkami velice spokojena. Úplně voděodolné asi nebudou, ale když jsem si myla vlasy, tak se tužka (modrá) ani nehla ☺.
Za ty peníze si myslím, že je koupě více než dobrá.
 Nakonec chci jen podotknout, že fotky jsou mé,takže kopírování je zakázané. Pokud byste chtěli nějakou fotku k nečemu použít, nebojte se mi napsat na email Radca7@seznam.cz a já Vám fotku ráda "propůjčím", ale pouze po dohodě.

A to už je pro dnešek ode mě vše. Mějte se krásně! Ahoj!

                                   Vaše
                                                   Radka Úžasňáková ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥